Ігрова взаємодія “Шкарпетки для улюбленця”

Серед усіх видів діяльності саме ігрова формує унікальні якості дитини – самостійність, індивідуальність, креативність, зв’язок з середовищем (предметним, соціальним, природним). Саме у грі розвивається все те, що буде потрібно дитині у дорослому житті.

Вихователь середньої групи Поддяча Н.О., поділилася цікавими ідеями ігрової  онлайн-взаємодії «Шкарпетки для улюбленця» з дітьми та батьками.

Саме ігрова онлайн-взаємодія є ефективним засобом для пізнання різних навичок, видів діяльності:  комунікативна (полілог «Які бувають шкарпетки і для чого вони потрібні»), пізнавально -дослідницька (дослід «Що є у шкарпетки?», логічні ігри «Порахуй скільки?», «Рахуємо парами», «Пара – це скільки?», «Який візерунок на шкарпетці?» ), художньо-естетична («Прикрась шкарпетку», «Шкарпетка для улюбленця», саме ігровий формат допомагає дітям виявити свої творчі здібності та розвивати своє уявлення), здоров’я-збережувальна ( гра «Шкарпеткобол», допомагає весело та захопливо розвиватися фізично, а самостійно зроблені кульки зі шкарпеток для гри, розвиває дрібну моторику пальців обох рук ).

Батьки активно включились до ігрової онлайн-взаємодії, допомогли підготувати необхідний матеріал, підтримали дитячі ігри, спрямовані на розвиток дітей. Саме  дорослі відіграють провідну роль у процесі передачі ігрового досвіду дітям.  Результатом зворотнього зв’язку  - є творчі роботи дітей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.