Діти старшої групи № 2 «Ромашка» разом з вихователями Поддячою Н.О та Павленко Л.Г реалізували проект «Творимо красу – збільшуємо добро на Землі». Розмірковуючи над поняттям, що таке «краса», кожен з нас розуміє її по своєму, але головне завдання дорослих – наповнювати дитячу душу світлом сонечка, а серце добротою і мудрістю. Звертали увагу дітей на ту красу, що навколо нас: в предметах, що просто оточують, об’єктах живої та неживої природи, привчаючи вдивлятися в кожну деталь, помічати чарівність природи, як вибивають з-під землі перші «зелені списики» травички, перших квітів, який чарівний навколишній пейзаж, змінюючи одну пору року на іншу, захоплююча «природна краса». Кожен день цікавий та неповторний. Діти мали можливість п
ознайомитись з «рукотворною красою», працею «гончарів», «скульпторів», «дизайнерів», «модельєрів», «художників», навчались виражати свої ідеї та уявлення через створення красивих виробів та речей: перші автопортрети, пейзажі, натюрморти, а потім прикрашали групову кімнату. Перевтілившись в «дизайнерів приміщень» створили «дизайнерську дитячу кімнату» з підручних матеріалів та заповнили кімнату «меблями» з Lego-system. Спільна робота над творчими виробами створює сприятливий простір для соціальної взаємодії, комунікації та взаємодопомоги.
Тема проекту «Творимо красу – збільшуємо добро на Землі» сьогодні є актуальною як ніколи і прожили через різні види дитячої діяльності. Прикрашали серветки, рушники українськими візерунками. Художньо-естетична діяльність завжди приносить дітям задоволення, розвиває творчість, уяву, сприяє збереженню та передачі культурної спадщини. Догляд за кімнатними рослинами, збереження їх краси, висівання насіння чорнобривців, айстр, овочів, одна із важливих ідей цього проекту. Це формує у дітей не тільки знання про рослинний світ, а й розвиває почуття соціальної відповідальності, розуміння важливості дії для блага оточуючого середовища, є важливим кроком у вихованні почуття відповідальності, екологічної свідомості. Діти розуміють, що не тільки примножувати красу потрібно, а й зберігати, прибирати від сміття, вміти його сортувати. Через дослідницько-експериментальну діяльність.